Gott Nytt År

Skrivet 2011-12-31 Klockan 13:31:39

I går kom mamma hit och vi passade på att åka in till Öregrund för att titta på bio. Det blev "The Stig-Helmer Story", den var trevlig och lite lättsam. I dag är det Nyårsafton och mamma och jag har redan tillagat kalkonen vi ska ha ikväll. Den blir nog god, ser bra ut iaf ;-)
Jag och Miranda skulle rida men Herman hade tappat en framsko så det blev inget för min del. Vi har fantastiskt vinterväder här med 2-3 grader kallt och strålande sol. Hoppas det håller i sig några dagar.
Nu har vi ätit lunch och yngst och äldst har gått och vilat middag.
Själv ska jag strax gå ut och ta in Roxita och Vilja. Dom går ute med de andra hästarna på förmiddagarna nu men behöver komma in till eftermiddagen så fölis för lägga sig ner och sova lite. Efter jag har gjort det ska jag färga håret och göra mig lite respektabel inför kvällen. Det blir en lugn och stilla nyårsafton med Tony, Mirran, Kevin, Jonathan och mamma.
Hoppas ni oxå får en riktigt trevlig Nyårsafton och jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År.
Tjing Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!