Julklappar

Skrivet 2011-12-14 Klockan 11:11:18

Åh, det är så skönt...
Alla julklapparna är klara, några kvar att slå in bara. I måndags åkte jag ner till Åkersberga och träffade bl.a. Helén. Passade på att gratta henne då hon har fyllt år. Sov hos Pierre och det känns bra att få umgås lite på tu man hand med honom oxå. Han är en sån fin och gullig kille... å vuxen... jag är så stolt att få vara hans mamma!!! Vi åkte till Jysk och inhandlade ett barbord och två barstolar som han får av oss i julklapp. Det blev jätte bra för nu kan han sitta där med datorn och inte vid köksbordet.
I dag ska storasyster Camilla och hennes man Sten komma och hälsa på oss för första gången. Jag håller på att förbereda lite lunch, det blir "julbord-light".
På em ska jag och Miranda gå till hovslagaren och få nya skor och brodd på hästarna. Ska bli så skönt, då kan vi börja rida igen. Här har ju varit isigt i drygt 1 vecka nu och hästarna har vilat.
Vi har gjort slag i saken och köpt en hästtransport oxå. Man måste ha det när man bor så här. Både ur träningssynvinkel och om det skulle hända något akut och man måste åka iväg med hästen. Det är en Värmlandsvagnen -04, boggie. Superfin, hoppas på att få hämta den på fredag!
Visa DSC02165.JPG i bildspel
Tjing Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!