Elisabethdagen

Skrivet 2011-11-19 Klockan 22:35:47

Idag är det Elisabethdagen och det innebär att både mamma, storasyster Camilla och hennes dotter Frida har namnsdag... Grattis till er!!!
Idag tog jag hand om morgonsysslorna precis som vanligt. Det innebär att jag ger hästarna hö, öppnar till hönorna och går en sväng med hundarna. Efter det väckte jag K och klippte honom med trimmern Tony fick i Farsdagspresent av barnen. Den vara superbra, snabb, smidig och lät inte så fasligt. K var super duktig och blev finfin i håret :-)
Efter det klädde vi på oss och gick ut för att arbeta lite i det fina vädret. K hjälpte mig och Mirran att plocka upp de sista lövhögarna från baksidan, givetvis fick K åka lite 4-hjuling :-)
Tony bytte till vinterdäck på bilarna så det känns skönt att det är gjort.
Efter lunch red Mirran och jag i skogen bakom grannen. Inte en så lång runda men ibland känns det skönt att bara rida lite kravlöst, bara lufsa lite. Det gillar iaf jag och Herman ;-)
Imorgon ska vi åka in till Uppsala och handla färg på Bauhaus. Vi behöver ju vit färg till stallet, där är det ju nu dax att sprutmåla invändigt. Spännande!!!
Tjing Linda


Kommentarer
Postat av: Millan

Skrivet 2011-11-21 Klockan 14:45:11
Tackar :)

URL: http://blogg.passagen.se/ostergrytinge/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!