Ny vecka

Skrivet 2011-11-21 Klockan 07:45:58

Så har en ny vecka börjat och så här ser den ut för mig:

Måndag: Ska ta hand om lite av varje här på gården, bla en del av det rens jag har liggandes efter att i helgen ha ansat en del buskar och träd. Mirran och jag ska rida och jag ska åka ner till brädgården och kolla om dom har färg till stallet eftersom vi inte hittade något sådant när vi var i Uppsala igår.
Tisdag: Med K till Ö-hammar för att ta blodprov på fm. Sedan ev börja måla då ;-)
Onsdag: Måla, rida...
Torsdag: Måla, rida...
Fredag: Måla, städa huset och pynta inför 1:a advent!!!
Lördag: Helena & Janne kommer =)
Söndag: Ner till Å-berga för att hämta Mirran hos Erika och Kevin hos Pierre.
Tjing Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!