Oj då...

Skrivet 2011-11-14 Klockan 10:52:21

Nu har det hux flux gått flera dagar sedan jag bloggade sist. Har haft mamma här uppe och vi har bla. krattat bort alla löv från framsidan av tomten. Det blev så fint =) Idag åker kära mor hem och vi andra ska åka in till Uppsala och uträttar lite ärenden. Bla. ska K prova ut en ny korsett, det blir jag som följer honom till Olmed medan Tony och Miranda handlar lite av varje hit hem till gården. Jag uppdaterar senare med vad det blev för något.
Rida lär vi inte hinna med idag. Vädret är fortfarande kanon, torrt och milt, så imorgon fortsätter vi med stallbygget.
Däremot har bygget i vårt badrum stått stilla i över en vecka men i dag dök det iaf upp en golvkille som ska börja lägga våtrumsmattorna, det var på tiden!!! Tvättar gör jag ju numera i sadelkammaren där Tony installerat tvättmaskinen tillfälligt, det är en del släpande fram och tillbaka men tur är iaf att jag KAN tvätta.
Storasyster med man har kommit hem från sin "koresa" till Canada. De verkar ha haft en trevlig resa, ska ringa henne så hon får berätta mer utförligt.
Nu väntar vi på att mammas färdtjänst ska komma och K ska äta lite gröt innan vi sticker.
Tjing Linda


Kommentarer
Postat av: Collan

Skrivet 2011-11-16 Klockan 12:07:56
Vilken härlig gård ni köpt! Har du inga bilder på stall renoveringen? vad härligt att ha hästarna hemma :-)

MVH

Lottie (Collans "stormatte")

Postat av: Linda

Skrivet 2011-11-16 Klockan 15:51:55
Hej Lottie!

Kul att du läser bloggen =) Jorå vi har en del bilder frpn stallrenoveringen. Jag ska försöka lägga upp dom här framöver. Hoppas allt är bra med Collan?



Mvh Linda

Postat av: Collan

Skrivet 2011-11-17 Klockan 10:36:38
Collan mår som den prinsessa hon är :-) På lördag skall vi löshoppa henne för första gången, hoppar ju med ryttare i vanliga fall. Nyttigt för dressyrponnyn med allsidig träning ;-)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!