Hästfoton

Skrivet 2011-10-29 Klockan 18:32:59

Idag åkte jag, Miranda och Kevin till Österbybruk för att gå på en bra hästaffär de har där. Tyvärr blev det inget handlat, vi hittade inget vi behövde, Ja,ja då sparade vi pengarna till annat =)

På em när K hade sovit middag gick vi ut i det fina höstvädret. Jag och K åkte lite 4-hjuling medan Miranda gick på promenad med Maräng. Jag hade kameran med mig ut så här kommer lite kort på våra fina hästar och Min fina dotter =)

Maräng & Miranda


Roxita & Miranda


Herman & Miranda

Trevlig lördag önskar jag er alla.

Tjing Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!