Jag bara lovar och lovar...

Skrivet 2011-10-20 Klockan 16:03:35

Jag lovade ju att fota lite här inne och lägga upp på bloggen. Några kort har jag tagit men inte många. Här kommer iaf några bilder från bla. köket, vardagsrummet och övre hallen. Bilderna är inte super för det är ju med mobilkameran jag har fotat. Mirran har ju systemkameran...
Fick sms av henne igår förresten och då hade dom mulet väder så de skulle gå till centrumet för att ev göra lite shopping ;-) Tror absolut hon kommer hem med något fint!!!
Övre hallen
Övre hallen



Köket



Vardgasrum

Nu är det dax att väcka "lillebror" som sover middag sedan ska jag göra raggmunk med bacon.
Tjing Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!