Ny blogg...

Skrivet 2011-10-11 Klockan 20:40:43

Har så smått ledsnat på passagensblogg som jag tycker blir sämre och sämre för mig som bloggare att hantera. Bla. är det numera väldigt krångligt att ladda upp bilder och det är ju inte så kul. Därför gör jag ett försök med denna bloggsida som Miranda även använder sig av i sin hästblogg.

I helgen var Pierre, mamma och storasyster Marika här. Mamma hade köpt med sig tapetar och på lördag förmiddag efter vi varit ute i skogen och plackat lite svamp satte vi igång. Lagom till kvällsmaten var så rummet färdigt...

Tjusigt, eller hur?


Mammas alldeles egna rum där lilla Bella redan gjort sig hemmastadd =)
Marika åkte hem redan på lördagen men mamma och Pierre skjutsade jag hem på söndag em. Passade givetvis på att hämta lite saker på Bladvägen. Nu är det bara de stora möblerna kvar och de går med flyttlasset på lördag. Ska bli så skönt att få våra egna saker på plats.
På fredag skjutsar jag ner Mirran till A-C för på lördag åker de en vecka till Gran Canaria. Hoppas de får det trevligt. Här på Lestebo kommer det allt bli lite tomt.


Hoppas nu den här bloggen passar mig bättre i smaken och att ni som brukar läsa min blogg hittar hit.

Tjing Linda



Kommentarer
Postat av: marika kilander

Skrivet 2011-10-16 Klockan 16:58:44
HejLinda ,oj vad rummet blev fint!!!kul Nu är jag hemma igen efter härliga dagar i Spanien ,det var verkligen toppen ,lite tris o komma hem igen men som sagt man kan ju inte få allt , imorgon följer jag med modern till Ks , jag är ju ledig så det passar ju bra ! Ha en fin vecka ... Många kramar /Micka.


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!