Uppsala

Skrivet 2011-10-13 Klockan 16:20:03

I dag har vi varit i Uppsala. Jag å Mirran åkte tidigt imorse med lilla Smilla in till Ultuna eftersom hon igår igen krampade tre gånger på kort tid. De tog blodprover på henne, veterinären skulle ringa när de fått provsvaren. Troligtvis kommer det göras en MR av hjärnan oxå men det skulle vi få tid för längre fram.
Efter Ultunabesöket mötte vi upp Tony, Kevin och Kevins assisten Ingrid På "Hjälpis" där Kevin skulle prova ut nya handortoser. Det besöket tycket Kevin var supertrist och var inte alls samarbetsvillig men några prover fick vi med oss hem iaf.
På vägen hem stannade jag å Mirran på Willys å handlade, så nu är här påfyllt inför "finbesöket" (Helén å Tomas) i helgen ;-)
Imorgon skjutsar jag Miranada till A-C för på lördag åker dom ju till Gran Canaria. Innan vi sticker ska jag hinna gå med hundarna, rida å hämta K på skolan så imorgon lär jag inte hinna blogga...
Vi hörs på lördag eller söndag istället.
Tjing Linda


Kommentarer
Postat av: Laila pettersson

Skrivet 2011-10-14 Klockan 09:18:22
Hej min kära Linda. Så mycket du har att stå i. Hoppas allt kommer att fungera bra för dig. Det blir nog trevligt att få upp din vän Helene`kanske ni hinner ut i skogen och ta dom sista trattisarna innan frosten tar dom. . Så fin bild du tog på mitt rum Tack för det . Jag älskar dig så var rädd om dig och lyft inga tunga möbler utan låt det bli kararnas jobb.Hur som helst önskar jag dig en trevlig helg. Puss o Kram från din mam. Laila


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!