Nedräkning...

Skrivet 2012-08-04 Klockan 07:33:57

Det är nedräkning som gäller nu. Inte bara för att sommarlovet snart är slut och skolan börjar utan oxå för att Tony, jag och K på onsdag sticker till Bulgarien 1 vecka. Vi har ledsnat på det svenska sommarvädret, trots att det sista veckan varit ganska skapligt. Men 1 vecka med sol och bad känns ändå helt rätt och det ska bli så skönt att bara koppla av. 
I veckan som gått har jag bla. jobbat och varit nere i Å-berga och tagit hand om lilla mamma som varit riktigt risig. Hon har nu fått komma in på Byle Gård där hon förhoppningsvis kan pigga på sig lite. Ensam hemma kan hon inte vara som hon mår nu. 
Har haft besök av min kära vän Anna-Carin och hennes pojkar i ett par dagar och vi hjälptes i förrgår åt att montera upp en pool som vi fått av Helen och Tomas. Flaggstången har Tony och Pierre nu fått på plats. Ska försöka ta ett kort på den och lägga upp så ni får se hur tjusigt det blivit. 
På hästfronten är det lugt. Lilla Roxita har kommit hem igen så nu går här 6 hästar i hagarna och har det bra. Jag har börjat rida Zilona lite mer eftersom det går så bra att lämna fölet Zoe i hagen med de andra hästarna. I nästa vecka ska Zilona få skor och då kan jag rida ännu mer =)
 
 
Tjing Linda
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!