18 december

Skrivet 2012-12-18 Klockan 07:18:01

Det är mindre än 1 vecka kvar till julafton. Hua vad tiden går fort. Jag som brukar vara ute i god tid med julklappar har i år både haft idétorka och dåligt med tid att få ihop klapparna. Nu tror jag allt är fixat dock. Mycket har beställts från nätet, tack och lov för internet!!!
Har pratat med Miranda ett par gånger. Dom har det bra i Brisbane. Varmt, soligt och fantastiskt fint bor dom. 
Här hemma blir det mest för mig att ta hand om alla hästar och övriga djur, hinner inte så mycket annat. Igår skulle Pierre och jag åka till Östhammar och det började med att Pierre körde fast med "lillbilen" på uppfarten. Ca 1 timme tog det innan vi fick loss den. Väl iväg gör han dessutom nybörjarfelet att hålla för hög hastighet i en tvär vänsterkurva så att vi slirar av vägen. Grannen Bosse fick då komma och hjälpa oss upp med traktorn. I morgon kör han upp så det var väl bra att han testade på dikeskörningen innan det ;-) På kvällen trotsade vi dock dagens händelse och begav oss ut igen. Denna gång till Öregrund för att se på bio "The Hobbit". Den var lika bra som "Sagan om Ringen"-filmerna.
På söndag åker vi till Byle Gård och hälsar på kära mamma, det ska bli trevligt.
På julafton kommer pappa och Berit till oss annars blir julhelgen väldigt lugn, vi har ingenting inplanerat.
 
 
En riktigt God Jul önskar jag er alla!!!
 
Tjing Linda
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!