Helgen

Skrivet 2012-02-12 Klockan 18:41:27

Jahaja, så var den här helgen snart till ända och för min del har den sett ut så här.
I lördags fm red jag och Mirran Valörundan. Efter det åkte vi till Gimo och badade/gymmade. Hemma igen lagade jag middag, fixade nya gardiner i K:s sovrum och tittade på Melodifestivalen.
Idag har K och jag åkt 4-hjuling, varit på promenad i den superfina vintervädret och K har ridit Roxita. Har kollat lufttrycket i däcken på hästtransporten för imorgon är det tänkt att vi ska åka till ridhuset igen med Maräng. Har nu på em kollat på filmen "Hamilton" och den var väl OK men inte WOW ;-) Idag blev det pastasallad med tonfisk och vitlöksbröd till middag, det var smaskens. Snart är det dax att gå ut till hästarna och ta in dom för natten.
Veckan som kommer ser bl.a. ut så här.
Måndag: Ridhuset
Tisdag: ?
Onsdag: Hovis
Torsdag: Ridhuset
Fredag: ?
Lördag: ?
Söndag: Åkersberga
Tjing Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!