På beställning

Skrivet 2012-02-07 Klockan 17:34:01

För att stilla de mest nyfikna kommer här några bilder på vårt nya sovrum...
Vi är iaf jättenöjda med resultatet =) Känns så lyxigt när det tom luktar nytt!!!
Idag har jag varit och handlat och så har jag och Miranda ridit en sväng. Jag på min nya Canasta. Hon är supermysig och ursnäll. Ihopsläppningen med de andra hästarna har gått bra. Canasta går mest för sig själv men Lena förra ägaren sa att det var så hon betedde sig. Imorgon ska jag se om jag kan hjälpa Miranda att riva lite tapet i hennes sovrum och så ska vi ju rida =)
Tjing Linda


Kommentarer
Postat av: Millan

Skrivet 2012-02-08 Klockan 10:42:17
Tjusigt :-) Hoppas det inte drar från fönstret bara, det gjorde det när vi hade sängen mot fönstret i vårt gamla hus.

Skönt att det går bra med Canasta :-)

URL: http://blogg.passagen.se/ostergrytinge/

Postat av: Helén

Skrivet 2012-02-09 Klockan 09:51:50
LOVELY :) Super fint ju !!



Kram kram Helén


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!