Underbar känsla

Skrivet 2012-02-08 Klockan 20:17:34

Idag red jag och Miranda Pålsmora. Det är en tur på drygt 1 mil. Canasta är så härlig att rida, underbar skritt, ännu underbarare trav och lugn, stor och härlig galopp. Bara det... Jag kan rida i alla gångarter och då menar jag rida inte åka häst som man gör på Herman. Lugnt och tryggt känns det. Jag har verkligen fått mig en fin "tanthäst" ;-)
Bad Miranda ta kort på oss idag men det gick inget vidare. Får göra ett nytt försök en annan dag.
Imorgon har jag inget speciellt på agendan, tror Canasta ska få vila. Passar väl på att städa lite här inne och fortsätta med renoveringen av Mirandas sovrum.
Tjing Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!