Canasta

Skrivet 2012-01-18 Klockan 17:38:15

Nu är det bestämt...
Den 5/2 hämtar vi Canasta som alltså kommer bli min nya ridhäst, ska bli så spännande!!!
Idag då det är onsdag är det Miranda som jobbar med Kevvan och lagar middag så jag kan i lugn och ro sitta här framför datorn och surfa, blogga och facebooka. Så härligt!!!
Vi håller på med sovrummet vårt och imorgon blir det till att åka till sågen och köpa mer gipsskivor att sätta på väggarna. Vi har ju sådan fantastik tur att sågen/bygghandeln ligger 1 km härifrån, kan ju inte bli bättre.
Ridningen har vi tagit det lugnt med, vädret är så där och hästarna behöver lite vila i mellan åt. Däremot kör vi på med lastträning av Maräng nästan varje dag. Hon är superduktig. Vilja har vi börjat leda i grimma och är nu helt bekväm med att kratsa hovar och borsta sig överallt.
Ska idag efter middagen och den dagliga omgången av Chicago ha lite hundvård. Tror faktiskt att både Smilla och Vilma åker in i duschen ;-)
Tjing Linda


Kommentarer
Postat av: Laila Pettersson.

Skrivet 2012-01-20 Klockan 09:13:55




Hej min Linda , Vad skönt att du bara kan lämna av en del göromål till din duktiga Miranda. Hon är superduktig såväl med lillebror som att fixa mat. Det är inte utan att jag är avundsjuk på dig . Jag skulle oxå vilja ha en dotter som fixar maten till mig. Men jag unnar dig allt gott min älskling ! Puss o Kram mam. Laila

Postat av: Helén

Skrivet 2012-01-31 Klockan 13:05:15
Tjingeling bruden !!



Vill ju se bilder på erat nya sovrum snart ;)

Om inte annat så kommer jag upp till dig så fort

allt har lungnat ner sig här hemma .



Puss & kram vännen


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!