Sovrummet

Skrivet 2012-01-25 Klockan 17:38:11

Anledningen till att jag är dålig på att uppdatera bloggen för tillfället är för att vi som bäst håller på att renovera det rum på nedre botten som ska bli vårat sovrum. Taket är nu på plats och jag ska imorgon måla lite snickerier runt dörrar och fönster. Ev ska vi på fredag åka ner till Uppsala för att kolla på tapeter/färg.
Har inte ridit sedan i lördags men som sagt det får oxå stryka på foten när vi har annat för oss. Imorgon ska jag och Mirran dock rida en liten sväng. Vi har ett par cm snö och några minusgrader nu och det är bra, det blir lite ljusare då och inte lika skitigt!!!
Har idag varit inne i Östhammar och storhandlat på Coop, träffade där grannen Annika och ev kommer dom över på middag på lördag =)
Miranda åker ner till Å-berga i helgen så det blir jag, Tony och K som håller ställningarna här hemma. Förra helgen var det ju vi som var borta. Tur att man kan turas om, det är ju liksom lite svårt att åka bort när man har så många djur. På tal om djur... I mitten på mars kommer våra nya stallkatter till oss, PJ och Loppan. Här kommer en bild på PJ...
PJ står för Pongo Junior ;-)
Pongo var ju Mirandas fina katt som vi tog bort för drygt ett år sedan =(
Tjing Linda


Kommentarer
Postat av: Laila Pettersson.

Skrivet 2012-01-26 Klockan 09:29:05




Hej min duktiga dotter Linda. Så underbart söt lilla PJ är tycker nästan synd om honom att han bara skall få bo i stallet Men det blir ju även ett spännande liv för katterna när dom kan gå på jakt . Jag är väldigt nyfiken på ert blivande sovrum. Hoppas att ni tar tapeter hällre än att bara måla det ser profsigare ut (Tycker Jag )Ha det så gott min älskling och var rädd om dig . Hälsa min Mirran oxå Kram från din ömma moder

Postat av: Linda

Skrivet 2012-01-26 Klockan 10:53:18
Hej Modern! Katterna kommer få vara överallt, inte bara i stallet ;-) Dom måste fånga ju råttor och möss!!! Det lutar nog åt att det blir tapet iaf. Pappa har lovat att hjälpa mig =)

Kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!