Veckan som gått

Skrivet 2012-01-15 Klockan 07:34:01

Jaha, så har det gått en vecka till. I måndags var jag ner till Åkersberga och hämtade Miranda som varit där och hälsat på kompisar. Passade på att äta lunch hos mamma, det var trevligt. I tisdags var morfar här och vi åkte in till Uppsala och Jula för att köpa lite material till vårt blivande sovrum som är det som står på tur nu. På vägen in mötte vi upp transportören med hästtrailern så nu har vi fått hem den och det känns bra.
I onsdags var jag och Mirran till Focksta Gård och hälsade på Canasta och provred. Det är nu bestämt att den gamla fina damen kommer bli min nya ridhäst och Herman får gå här och lulla ett tag innan vi tar bort honom. Canasta kommer till oss i början på februari.
I torsdags var morfar här igen och fortsatte med eldragningen i sovrummet och i fredags var Tony, jag och K ner till Åkersberga och grattade Jesper som fyllde 19 år. På fm innan vi åkte ner till Å-berga var vi med K på Ackis oxå, han gjorde EEG. Det gick snabbt och bra. Trevligt var det hos Helen och Tomas med god mat och härligt sällskap. Vi åkte hem igen i går fm efter att ha sovit till kvart i 9!!! Skönt att få någon dag ledigt från allting här hemma men det är lika skönt att komma hem igen. Kan inte fatta att Å-berga redan känns så mycket borta efter att ha bott där i så många år.
Det är relativt tidig söndagmorgon och jag ska nu göra mig iordning och gå ut till våra älskade tottisar. Han en fin söndag alla bloggläsare, det ska jag ha. Jag ska gå här hemma och pula med lite av varje och bara njuta av dagen!!!
Tjing Linda


Kommentarer
Postat av: marika kilander

Skrivet 2012-01-15 Klockan 13:23:28
hej Linda , vad fint du skriver och vad mysigt du verkar ha det på ditt Lesebo , jag är hoss mamma och dricker kaffe idag , mamma lägger nu upp en kjol till mig som jag kan ha på Rolfs kalas ,vi syns då ,det ska bli roligt att träffas!!!!ha en skön vecka. kram /Micka


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!