Åke, Majsan & Lillhöna

Skrivet 2012-07-19 Klockan 08:20:29

Nu så har våra nya djurmedlemmar på Lestebo anlänt. De två gässen Åke och Majsan samt en fin grå liten höna som vi kallar "lillhöna". Våra fina vänner Helena och Janne från Ljusterö hade dom med sig när dom kom upp i tisdags. Vi hade superfint väder hela tisdagen oxå, faktiskt en hel dag utan regn!!! Vi grillade och satt ute och åt middag sedan åkte vi på Bilbingo till Norrskedika. Tyvärr vann vi inte någonting men jag tyckte det var ganska kul så kanske åker jag nästa tisdag igen ;-)
Igår var det fint på fm men sedan regnade det hela dagen. Jag och Miranda hann dock tvätta Maräng. Hon var riktigt snäll att spola med slangen trots att vattnet är iskallt!!!
Kevin kom hem från sin assisten igår där han hade sovit över en natt och tyvärr har han gått och blivit sjuk. Feber och lite uschlig. Hoppas alvedon och extra kärlek från mamma och pappa gör att han snabbt piggar på sig.
Nu lär det inte bli något mer inlägg förrän efter helgen och då kan jag informera er om hur min och Marikas vistelse på Sätra Brunn var. Tills dess...
 
 
Tjing Linda
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!