Premiär

Skrivet 2012-07-13 Klockan 19:16:48

Idag red jag ut för första gången på Zilona och lämnade fölet i hagen. Zoe hade ju sällskap av Herman och Vilja i hagen.Det gick superbra :-) Jag red med Miranda och Maräng i skogen och var borta ca 20 min. Så kul!!! Nu kan vi dra igång på allvar så smått.
Har varit till veterinären oxå. Vilja fick sin andra spruta och gammelkatten Märta fick somna in för gott. Nu ligger hon begrav intill fläderbusken vid torkvindan i solen. Märta blev 19 år.
Vi har rivit i ponnystallet oxå. Pierre har bilat bort massa golv och jag har rivit ner alla gamla elledningar som satt kvar i taket. Känns som vi har fått mycket uträttat idag och jag kan med gott samvete sitta så här framför datorn en stund och surfa runt lite, mätt och belåten efter grillat till middag ;-)
 
Tjing Linda
 
En fin bild från när vi var ute på Gräsö i helgen. Tony känner på vattnet ;-)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Laila Pettersson.

Skrivet 2012-07-14 Klockan 10:05:16
Hej min Linda. Vilka härliga dagar du verkar att ha och så fint det var med badbilden. Tog Tony något Bad???- Hoppas ni får en fin helg alla mina nära och kära på Lestebo


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!