Tattoo

Skrivet 2012-07-12 Klockan 21:09:13

Jahaja, så var det dax för ännu en tatuering. Idag har vi varit hos Rikard och smyckat våra kroppar. Miranda gjorde sin första, Pierre fortsatte på sin helarmstatuering och själv gjorde jag en ängel på vänster överarm. Jag har ju en djävul på den högra ;-) Vi har haft en mysig dag i Åkersberga/Solna. Hemma på Lestebo har det dock varit kaotiskt enl. de telefonsamtal jag haft med Tony. Det har blixtrat, åskat och kommit över 70 mm regn under dagen!!! Vi valde verkligen "rätt" dag att vara borta för vi har haft sol hela dagen. Mycket pyssel med hästarna har det blivit för Tonys del. Zilonas föl Zoe kan ju inte stå ute i regnet hela dagen så Tony har släppt in och ut hästar mest hela dagen. 
 
Annars har jag idag hunnit med att städa i Pierres lägenhet. Nu är här fint och iordning tills Sara kommer hem imorgon och stökar ner igen ;-)
Har hälsat på mamma oxå. Hon var väl rätt så ok, lite kraftlös men ändå vid gott mod. Vi åkte på en lite sightseeing ner till Flaxenvik. Vi åkte förbi Ättarö och Gårdslöten, mina gamla hemtrakter och det var kul att se.
 
Pierre är nu på Riskettan på bilskolan och när det är slut kring halv 10 åker vi hem till Lestebo igen. Imorgon är jag ledig och vi ska bla. åka med Vilja till veterinären för vaccinering. På lördag och söndag jobbar jag. Men nu i helgen är ju Piere med upp så han hjälper oss jobba lite med K. Pierre har förresten fått ett extrajobb. Han har den sista veckan jobbat på ett byggföretag som river golv inne på Sabbatsbergs sjukhus. Det är ingenting fast utan de ringer när det behövs hjälp men det är ju bättre än ingenting. Pengar är ju alltid välkomna :-)
 
Tills nästa gång...
 
Tjing Linda
 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!