Vad är det för fel...

Skrivet 2012-03-13 Klockan 21:01:16

Vad är det för fel på mig? Att det ska vara så svårt att uppdatera bloggen?! Ja, ibland hinns det bara inte med. Har haft en del strul med fondtapeten i Mirandas sovrum som vi är tvugna att göra om eftersom den missfärgades av limmet!!! Har varit i ridhuset med Maräng, haft besök av Helén och Jesper samt själv varit till Åkersberga för att träffa delar av släkten och hämtat våra fina kattungar.
Idag har det varit soligt och varmt här men det har blåst halvt storm. Har ägnat dagen åt att bland annat kelat med kissarna, tvättat bilen och halva hästsläpet... Körde upp gräsmattan när jag skulle vända släpet eftersom jag suger på att backa med släp ;-) Så andra halvan av släpet får bli tvättat när det torkat upp lite och det går att vända runt utan risk för att köra fast. har motionerat Roxita ordentligt i dag för första gången sedan hon fick föl. Körde henne till kyrkan och vände, hon tyckte det var superkul för hon var allt lite busig ;-)
Imorgon ska jag på anställningsintervju, ska bli superspännande. Jag sökte lite olika sommarjobb mest på kul och fick svar från ett äldreboende i Gimo där de behöver personal till hemtjänsten. Vi får se...
På torsdag åker vi till ridhuset igen och på fredag kommer pappa och drar lite ny el i Mirandas sovrum. Eventuellt blir det hoppträning för Miranda och Maräng på lördag.
Ja, det är väl ungefär så resterande av den här veckan ser ut för min del. Dessutom håller vi som bäst på att planerar för lite trevligheter längre fram... Den som väntar på något gott...
Tjing Linda


Kommentarer
Postat av: Laila Pettersson.

Skrivet 2012-03-14 Klockan 08:15:23




Hej min Linda. Så mycket du har att göra. Men ta det lungt och stressa inte. Det du inte hinner i dag får vara tills i morgon. Mina dagar går rätt fort fast jag inte har så mycket att göra. I går fick jag besked att jag skall till min Cancerläkare Clas Mercke den 27/3 kl.10.30 det blir om 14 dagar. Hoppas att du tyckte om att få träffa dina syskon i söndags , själv njöt jag av samvaron med er alla. Rolf tyckte det var en trevlig söndag något som inte händer allt för ofta. Ha det nu så bra och lycka till i dag på din intervjuv. Puss o Kram . fr. Mam<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!