Worldwide

Skrivet 2012-10-16 Klockan 22:04:12

Jag har länge hört talats om Wordfeud som är ett spel man spelar antingen på sin telefon eller läsplatta. Sent omsider har jag laddar ner spelet och har blivit besatt. Wordfeud är ungefär som Alfapet. Man ska bilda ord och samla så mycket poäng som möjligt. Man spelar mot andra som oxå har Wordfeud. Just nu spelar jag mot A-C, Tony och grannen Annika.
Jag som i princip aldrig tittar på tv har hittat något att fördriva tiden med ett par timmar på kvällen innan det är dax för sängen.
På hästfronten ligger det till så att Zilona är halt på höger bak pga hovböld. Herman är hostig och Roxita är superfet. På söndag kommer två små shettisar som ska stå inhyrda här hos oss. Ponnystallet är färdigt så våra hästar som står i utestallet kommer in där på torsdag. På så vis finns det plats för shettisarna i utestallet.
Lovar att uppdatera med lite bilder på både stall och hästar så småningom.

Tjing Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!