Sensommar

Skrivet 2012-09-11 Klockan 21:24:48

Vilken härlig sensommarvärme vi har haft de senaste dagarna. Hästarna kan gå ute dygnet runt ännu. Nu på kvällen när jag var ut och tog in gässen och stängde till hönsen var det 18 grader ute och det blåste varma sydanvindar. Vi behöver verkligen det här efter den bedrövliga sommar vi har haft.
Jag, Mirran och K har i kväll tittat på film. Har varit en lugn dag då jag mest bara fixat med hästarna och tagit en tur på Zilona i skogen.
Imorgon kommer Pierre upp igen. Han ville vara här så han får träffa Jimmy och Christina till helgen.
Eftersom jag numera oxå har blogg.se som App i telefonen kan jag blogga liggandes i sängen ;-) Nu är det dock dax att sussa, så...

Tjing Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!