Spelberoende

Skrivet 2012-09-09 Klockan 12:48:03

Har den senaste tiden laddat ner en del appar på min IPhone vilket har resulterat i att jag nästan blir spelberoende. Just nu är det Yatzy och Song Pop som spelas mest. Det är sååå kul.
Golvet i stallet är iaf gjutet och klart nu. Det blev så bra. I morgon kväll får nog hästarna komma in :-) Har på senaste tiden haft otur med tappade skor på hästarna. Just nu är det Zilona som saknar vänster fram. Hon får klara sig så i 2 veckor till hovis kommer. Jag kan rida i skogen och longera här på gården så länge. Nu i veckan ska vi börja med ponnystallet på allvar oxå så då hinner jag inte rida ändå.
Nästa helg kommer Tonys bror Jimmy och hans fru Christina upp till oss och hälsar på. Med sig har det 4-åriga barnbarnet Cloe oxå. Hon ska få rida lite på Roxita tänkte vi.

Ting Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!