Sensommarvärme

Skrivet 2013-08-26 Klockan 21:12:05

Vilka underbara sensommardagar vi har. Hästarna går fortfarande ute även om vi täckar Maräng å Zilona på nätterna.
I helgen hade jag mina vänner Maria å Monica från Åkersberga här. Vi hade 20 års jubileum. För vi lärde känna varandra genom MVC när vi gick på föräldrarkurs innan vi fick våra första barn. Har sedan följts åt under alla år, inte alltid så frekvent men nu var det iaf första gången de var här på Lestebo å hälsade på. Jag hade uppvisning med kören i lördags så det följde de givetvis med å kollade på. Efteråt passade vi på att käka middag på Wärdshuset Gammel Tammen i Österbybruk.
Under veckan som kommer ska jag bl.a. jobba lite på Htj men ser mest fram emot den årliga kräftskiva på Ljusterö på lördag. Vi har haft tur med vädret alla år å hoppas på så även denna gång då det givetvis blir lekar å tipspromenad.

Tjing Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!