Julhelg

Skrivet 2013-12-26 Klockan 08:51:07

Så har vi passerat julafton å juldagen. Lugna rofyllda dagar...
Julafton tillbringade vi hos pappa å Berit i Tierp. God mat och trevlig gemenskap. Jag passade på att bada bastu medan de andra kollade Kalle Anka =)
Vi var hemma igen vid 7-tiden på kvällen å då öppnade vi i familjen våra julklappar. Här kommer lite av vad vi fick.
Tony: Presentkort på Jaktbutiken av Pierre, presentkort på Dressman av mig, sängkläder av Miranda.
Pierre: Bäddmadrass och parfym av oss, porslin av Miranda samt konsertbiljett.
Miranda: Hotellövernattning på Nyårsafon och hästborstar av oss, böcker av Pierre.
Jag: Gardiner till sovrummet och sängkläder av Miranda, presentkort på Höök av Tony, presentkort på HM av Pierre.
Kevin: Kläder av oss, nymålat/tapetserat i sitt sovrum av Miranda och Pierre.
Alla blev vi glada och nöjda.
 
Så nu håller Pierre och Miranda som bäst på att staylar om i Kevins sovrum. De ska måla och tapetsera samt möblera om. Det kommer bli jätte fint. Dom är så duktiga och snälla mot sin lillebror.
 
I helgen ska jag ner till Åkersberga och Dommarudden. På lördag kl 15 ska jag, Marika, Rolf och Kerstin träffas där för att umgås och äta en bit mat. Det ska bli trevligt. Efter det åker jag till min kompis A-C i Täby och sover över natten.
Nyårsafton firar vi här hemma och ev kommer Sara och Dion upp. Det ska bli kul vi har inte träffats på över 1 år!!!
 
Tjing Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!