Mitt livs största sorg

Skrivet 2013-02-02 Klockan 11:09:03

I tisdag den 29 januari vid halv två på dagen somnade min mamma in för gott. Slutet var fint och värdigt, alla vi 5 syskon var där och även hennes särbo Rolf. Mamma har fått frid efter många års kamp mot cancer. Mamma var en riktig kämpe men den sista veckan fågade hon mig flera gånger varför det inte kunde ta slut någon gång. 
Nu är det slut och saknade är enorm, men livet går vidare och trots att mamma har lämnat jordelivet finns hon inom mig och jag känner mig starkare än någonsin. Det är en hel del saker att ordna med nu så är efteråt men vi är ju som sagt 5 syskon samt mammas särbo Rolf och vi hjälps åt så gott vi kan.
 
Mamma och Pierre på Pierres studentmiddag i slutet på maj förra året
 

Tills vi ses igen kära mor: Vila i frid med vetskapen om att vi alla har det bra och tar hand om varandra.
Älskar dig för evigt och mer ändå.
 
Tjing Linda
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!