2013

Skrivet 2013-01-01 Klockan 22:06:18

Jahaja, så var det till att lära sig skriva 2013. Vi har bott här på Lestebo i dryg 1 1/2 år allaredan. Det har hänt mycket under den tiden. Både roliga och tråkiga saker. När det är tungt och jobbigt får man intala sig, att om det inte fanns, skulle man inte heller kunna glädjas åt det bra. Så sent som idag har vi tagit bort en häst här på Lestebo. Det var en av våra inakorderingar, Cirkus, som fick avsluta sina dagar. 24 år vart den lilla shettisvalacken och matte Elisabeth som haft Cirkus sedan han var 5 månader hade en riktigt tung dag. Som djurägare är det oundvikliga alltid lika jobbigt men hur svårt och bedrövligt det än är i stunden så väger alla fina och trevliga minnen över. För mig skulle mitt liv inte vara ett liv om inte jag fick ha mina älskade djur omkring mig.
 
Jul- och Nyårshelgen har varit lugn. Ovanligt att inte ha Miranda hemma men vi har talats vid på telefon och på lördag är hon hemma igen :-) 3 veckor går fort...
 
Tills nästa gång...
 
Tjing Linda
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!