Kyligt

Skrivet 2013-01-22 Klockan 09:40:15

Det har varit riktigt kallt här från och till i en veckas tid nu. -23 har vi haft som lägst. Gillar inte när det är så kallt, allting blir så mycket mer svårjobbat då.
Allt flyter på bra här på gården med såväl djur som människor. I helgen som var hade vi Pierre här uppe. Han jobbar numera på Kevins gamla skola Habiliteket i Täby, det trivs han bra med.
Igår drog kören igång och det var kul att få sjunga igen. I slutet av veckan beger jag mig ner till Å-berga. Ska ta hem mamma till lägenheten, hjälpa Pierre att storhandla och passa på att hälsa på Helen. 
Idag ska jag jobba em på Htj, jobbade även där i helgen som var. 
Julen är helt bortstädad och nu planeras lite aktiviteter inför våren och sommaren. Jag och Storasyster Marika har bokat in ett besök på Hamam Orintal i U-Väsby i början på mars, det ser jag fram emot. Miranda ska ner till sin kompis Helia i Å-berga på sportlovet. Kanske blir det en tur till Gbg i påsk, det vore trevligt. Vi måste höra hur det ser ut för dom där först såklart. Sedan har jag och Miranda planer på att ev. åka ner till Falsterbo Horseshow i juli. Biljetterna var ganska dyra men det vore så kul att få komma dit och se allt live. Kul är det iaf att drömma/undersöka/planera.
 
Tjing Linda
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!