Ryggont

Skrivet 2013-01-11 Klockan 16:36:02

Dagen innan nyårsafton drog jag på mig jordens ryggskott. Blötsnö från taket hade rasat ner och givetvis ska jag vara där och röja trots att jag vet att ryggen inte håller för sånt. Ryggen blir alltid överansträngd när K är hemma längre perioder som t.ex. sommar- och jullov. Snöskottning på det är inte att rekomendera. Nyårsafton och de näst följande dagarna var ett rent helvete. Men snabbare än jag trodde började det ge med sig i helgen som var och nu i veckan har det kännts riktigt bra. Tills idag... Blä för min rygg!!! 
Har haft pappa och Berit här på fika. Miranda och jag hade ju bakdag igår. Det blev bl.a. en jätte god butterkaka som jag säkerligen kommer göra flera gånger. 
Igår var jag och Miranda och hälsade på Zoe, Zilonas fölunge från i sommras. Hon hade vuxit och blivit stor, kände igen oss gjorde hon oxå =)
Imorgon och på måndag ska jag jobba på Htj och på söndag kommer hovis.
 
Ha det bäst. Nu ska jag trockla mig ut till stallet och ta in hästarna sedan blir det couscoussallad till middag. Efter det lägger jag mig välförtjänt i soffan och glor på ett eller ett par avsnitt av "Rome" på paddan, jag är ju faktiskt halvt invalid!!!
 
Tjing Linda
 
 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!