Går som på räls

Skrivet 2013-07-25 Klockan 07:13:45

Allt går på som räls här hemmavid tycker jag.
 
Gubben har äntligen fått jobb...
12 augusti börjar han jobba på Gimo Herrgård som "Allt i allo". Blir nog bra för honom att få komma hemifrån lite. Hoppas det passar honom bra för då har han ett par år kvar att jobba sedan kan han gå i pension =)
 
Miranda klarade körkortsteorin i måndags, på sin födelsedag! På tisdag nästa vecka kör hon upp!!!
 
Idag åker Miranda och hennes kompis Helia till Göteborg för att hälsa på släkten men även roa sig lite. Real Madrid-PSG står på tapeten på lördag bl.a.
 
Nästa vecka när Miranda kommit hem och kört upp åker hon och Pierre till Rom ons-sön. En lite semesterresa syskonen tillsammans, det värmer ett modershjärta =)
 
Idag kommer min väninna Anita hit. Hon ska bl.a hjälpa mig när jag åker med stona till veterinären imorgon (I Mirandas frånvaro) då de ska dräktighetsundersökas. Hoppas, hoppas, hoppas de nu är dräktiga!!!
 
Jag jobbar på Htj denna vecka och nästa sedan har jag jobbat klart för denna sommar. Lär väl bli lite inhopp även framöver man kanske inte fullt lika mkt nu när Tony börjar jobba oxå.
 
Nästa vecka drar fritids igång så då börjar så smått vardagen återgå till normala rutiner igen och Kevin har haft 4 veckors skön ledighet.
 
 
 
Tjing Linda
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!