Jippie

Skrivet 2013-07-29 Klockan 08:59:22

Tro det eller ej men båda stona var dräktiga =)
Till nästa sommar i midsommartid väntar vi alltså två små föl. Hoppas nu allt fortlöper bra.
 
Idag kommer Miranda hem från Gbg. Hon har haft en kononvistelse där uppenbarligen, om man läser hennes blogg: 
 
http://mirandastrand.horseworld.se/
 
och även den info jag fått per telefon.
 
På onsdag kommer våra vänner Helena och Janne från Ljusterö hit. Ska bli så kul =)
På lördag är det vår tur att ge oss iväg. Laila-dagen, en minnesdag för min älskade mamma ska firas på Vaxmyra kolloniområde bl.a. 
 
Igår låg jag ett par timmar vid poolen hos grannen Annika. Vilken tur vi har haft som fått så fantastiskt trevliga grannar. Vi har mkt kul ihop!!!
 
Sista sommarvikareveckan på Htj denna vecka men jag vet ju att det kommer bli mer jobb där bara jag vill och det fungerar i logistiken.
 
Tills nästa gång...
 
Tjing Linda
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!