Midsommarvecka

Skrivet 2013-06-19 Klockan 07:26:11

Oj, oj, oj... Vi är redan inne i midsommarveckan. Tiden går så fort!!!
Vi får givetvis lite främmande på midsommar, hoppas vädret är lika fint som förra året för då hade vi riktig tur.
 
 
Mirandas häst Maräng seminerades igår så om allt går bra och hon tar sig så väntas det bli en "liten" fölunge nästa år. Om ett par veckor är det dax för min Zilona att semineras.
Vi håller som bäst på att städa i stallet, tömma boxar och ska till nästa vecka högtryckstvätta. Hästarna går ute hela tiden och det är såååå skönt. Inga tider att passa och ingen hästdynga att skotta. Man får passa på att njuta, uppstallningssäsongen börjar säkert i början på september igen och då varar den i åtminsone 8 månader.
 
Jag jobbar lite xtra på Htj bland annat idag å i helgen men annars går jag inte på mitt sommarschema förräns v 27.
Vi har lite utflyckter att se fram emot i sommar oxå. På måndag som kommer åker jag och Tony tillsammans med pappa och Berit på kryssning. Pappa fick det av oss när han fyllde 70 år i maj. Sedan har jag sommarkonsert med kören på onsdag i nästa vecka. I början på juli åker jag och Tony till våra vänner på Ljusterö. Vi har ju börjat med traditionen att åka på en skärgårdstur tillsammans varje sommar, det här blir tredje sommaren. Utflycktsmålet är inte bestämt ännu men det ser vi givetvis fram emot. Helena har dessutom blivit mormor så kanske vi får träffa lilla killen oxå ;-)
 
Nu önskar jag er alla en riktigt Glad Midsommar för det ska vi ha!!!
 
 
 
Tjing Linda
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!