15-åring

Skrivet 2013-11-03 Klockan 18:37:51

I dag fyller min yngsta 15 år...
Herregud, vad tiden går. Vi firade faktiskt K redan igår. Många fina paket fick han.

Idag har jag å Miranda stått på hästloppis i Gimo. Vi fick sålt för 470 kr. Blev av med en del saker iaf, skönt!!!

Red lektion för tränare på Gimo ridklubb i fredags för andra gången på Maräng. Fick ju det i födelsedgaspresent av Miranda när jag fyllde år. Det är så otroligt roligt men jösses vad jobbigt!!! Nu på fredag är det Mirandas tur att rida. 

Veckan som kommer är ganska lugn faktiskt. Har inget jobb på Htj inbokad som det ser ut nu men det lär nog bli. 

En resa för mig och Miranda blir det oxå. 18/11 åker vi 1 vecka till Kreta. Hittade en restresa som bara var för bra för att avstå 😋

Tjing Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!