Julklappar

Skrivet 2013-11-06 Klockan 08:58:11

Alltså, tro det eller ej men jag har i princip fixat alla julklappar redan. Jag säger bara, tacka vet jag Internethandel, då slipper jag gå i affärer å trängas med massor av folk. På så vis kan jag i lugn å ro sitta hemma framför datorn och titta, jämföra och sedan beställa julklappar. Här kommer länkar till några av de företag jag beställt ifrån.
 
www.ellos.se
 
www.smartphoto.se
 
www.parfym.se
 
 
I år har jag satsat på få lite dyrare julklappar som jag ska slå in fint å dessutom hitta på rim till!!!
 
Nu räknar jag å Miranda ner till våran resa, 1 1/2 vecka kvar. Är en del att gå igenom med Tony som ska hjälpa oss med djuren å även Elisabeth (tanten som har lilla shettisen inhyrd här) som oxå ska hjälpa till. När vi sedan kommer tillbaka från resan ska vi tag tag i att dra vattenkoppar i stallet. Det ska bli otroligt skönt. 
 
Tjing Linda
 


Kommentarer
Postat av: Millan

Skrivet 2013-11-18 Klockan 15:25:38
ha det så bra på Kreta :-)
Nu har jag en ny blogg

URL: http://bondmoransblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!