Kreta

Skrivet 2013-11-25 Klockan 08:53:28


Sista dagen på Kreta idag där jag å M varit den senaste veckan. Vilken semester vi har haft. Vi har solat, ätit god mat, läst böcker (3 var faktiskt), spelat tennis, promenerat/joggat, hyrt moppar å åkt på sightseening, tittat film å ätit godis. Precis allt en semester ska innehålla. Jag är så otroligt glad å tacksam för att M ville tillbringa denna semester med mig och lika glad å tacksam för att grabbarna där hemma har gjort det möjligt för oss att åka. 
Lika mysigt och trevligt som det har varit här lika skönt ska det bli att komma hem. Jag längtar efter min älsklingar, såväl tvåbenta som fyrbenta. Men den här semestern kan jag leva länge på.

Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!