Midsommarafton

Skrivet 2014-06-20 Klockan 08:56:27

 
Oj, länge sedan uppdatering...
Jag har varit nere hos storasyster Marika och hjälpt henne flyttstäda gamla lägenheten. Hon har flyttat tillbaka till Upplands Väsby från Sunbyberg där hon bott i 10-15 år. 
Jag och grannen Annika var tidigare i veckan på Birka-kryssning. Det var trevligt - lugnt och skönt!!!
Safira är konstaterad dräktig så även nästa år får vi ett litet föl om allt vill sig väl. 
Idag på midsommarafton åker vi till pappa och Berit i Tierp över dagen. Vi kommer hem till kvällen igen. Vi har ju hästar som behöver komma in på natten ännu. Pierre firar midsommar med vänner i Gnesta men istället har vi Mirandas kompis Helia här som oxå firat midsommar med oss de senaste två åren. 
Nästa vecka är planen att vi ska åka till Falun på torsdag. Det är SM i hoppning där då och det kan ju vara en liten trevlig utflyckt. Kevin sover hos assistent Ingrid då. Hon är toppen, den assen!!!
Vecka 27 börjar jag på mitt sommarschema på Htj. Jobbar sedan v 28, 29 och 30. Ledig v 31 och v 32 och sedan jobb en vecka till v 33. 
V 29 har jag blivit bjuden en natt ut till Grinda av storasyster Marika som tack för hjälpen med städningen. Helgen i vecka 30 åker jag och Tony tillsammans med våra vänner från Ljusterö på Spa-resa till Tallin.
V 31 åker ju hela familjen utom Kevin som ska vara på korttids till Italien. Så visst har jag lite trevligheter att se fram emot i sommar.
 
En riktigt stor Midsommarkram till er allihop.
 
Tjing
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!