Vinter igen

Skrivet 2014-03-19 Klockan 09:05:01


Jaha så blev det vinter igen. Förra veckan hade vi vår å jag passade på att rensa rabatter å lägga på hästgödsel. 
Katten PJ har varit dåligt i en tass så i måndags for vi till vet. Han hade typ lymfangit, inflammation i leden å fick smärtlindring å antibiotika som ska ätas i en vecka. 
Lilla ponnyn Roxita har nu åkt till sin nya familj å de verkar toppen. Känns superskönt. 
Jag sitter å tittar på hingstar som bäst. I helgen avgjordes ju bruksproven på Flyinge å där fastnade jag för en 5-årig gångartshingst vid namn Frans Andreo II. Men jag har inte bestämt mig till 100% ännu. 
I helgen som kommer har vi två konserter med kören, både lör å sön kväll, det ska bli skoj. 
Tills nästa gång, ha det så gott alla bloggläsare. 

Tjing Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!