Helgledig

Skrivet 2014-10-07 Klockan 09:46:09

I helgen som var fick jag möjlighet att vara helt ledig några dagar. Passade på att på fredagen åka till min kompis Anna-Carin och hennes pojkar i Täby där jag sov över. 
Gick ett par timmar på Väsby C då jag på lördag em skulle till storasyster Marika i torpet och fira hennes och Roffes förlovning. All lycka till dem önskar jag verkligen. Kul att båda fast de kommit upp i åren kunnat hitta kärleken igen. 
Efter den lilla sammankomsten åkte jag till min kära son i Å-Berga. Lite kvalitetstid bara han och jag. Vi gick ut på restaurang och åt. Sedan lite pyssel i lägenheten. Pierres bästa kompis Jesper ska flytta in och då behöver det organiseras lite med förvaring osv. Sådant är ju vi mammor kanska bekanta  med. 
Innan jag styrde kosan hem mot Östhammar igen åkte jag förbi hemma hos Helen. 
Summerat en mkt trevlig helg men det är inte mer än att man faktiskt längtar hem till bl.a. sina fyrbenta vänner. 
Här min fina häst Zilona som agerar reservmamma åt Mirandas fölunge Leonore. 

Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!